Питання, які часто виникають

Як зайти до кабінету абонента?
Достатньо відкрити сторінку «Кабінет абонента», де ввести свою адресу та комунальний код.
Де отримати комунальний код?

Є декілька вапіантів отримання комунального коду:

1Отримати код через сайт. Перейдіть за сторінку "Отримати комунальний код", виберіть адресу за якою необхідно отримати код та вкажіть необхідні параметри для отрмання коду.

2Отримати код через довідково-інформаційну службу. Необхідно звернутись до довідково-інформаційної служби, яка знаходиться за адресою вул. Миру 17/33.

Комунальний код заблоковано?
Для розблокування комунального коду достатньо на електронну адресу .mokavon@rksamecom.au або за телефоном +38 (067) 109–96–00, +38 (067) 177–21–10, +38 (067) 177–21–05, +38 (067) 177–21–07 повідомити адресу, за якою код був заблокований.
Якщо комунальний код було втрачено, чи можна його відновити?
При втраті коду необхідно звернутися за новим, оскільки відновлення старого неможливо.
Ким здійснюються нарахування за спожиті послуги?
Постачальники житлово-комунальних та інших послуг самостійно ведуть облік особових рахунків своїх абонентів, оплачених сум по кожному особовому рахунку абонента, враховують надані пільги та субсидії, вносять необхідні зміни та нараховують суми до сплати за спожиті послуги на перше число кожного місяця.
Як формуються суми виставлені до сплати постачальниками житлово-комунальних послуг, станом на 01 число поточного місяця?

Суми, виставлені до сплати станом на 01 число поточного місяця складаються з даних: про суми виставлені до сплати станом на перше число попереднього місяця з урахуванням оплати здійсненої у попередньому місяці та нарахування за спожиті послуги за попередній місяць.

Наприклад:
Сума за спожиту послугу станом на 01.08.2018 року склала – 850 грн.,
сплачено у серпні – 600 грн.,
за серпень нараховано – 400 грн. і тому сума станом на 01.09.2018 року становитиме – 650 грн.
Тобто: 850 – 600 + 400 = 650 грн.

Якщо змінився власник житла, як і де переоформити рахунки на нового власника?

При зміні власника житла необхідно переоформити особові рахунки на нового власника по кожному постачальнику комунальних та інших послуг.

При відсутності заборгованості за спожиті послуги, достатньо звернутись до довідково-інформаційної служби, яка знаходиться за адресою вул. Миру 17/33.

Мешканцям багатоповерхових будинків, надати оригінали:

  • документу, що посвідчує право власності на житло;
  • технічний паспорт квартири;
  • паспорт та ідентифікаційний код власника.

Мешканцям приватного сектору, надати :

  • документ, що посвідчує право власності на житло
  • паспорт власника, ідентифікаційний код власника.
  • домову книгу (при наявності).

Після чого, оновлення даних у відповідних постачальників послуг, здійснюється у автоматичному режимі, а саме:

  • КЖРЕП № 1,
  • КЖЕП № 4,
  • КП ВУВКГ,
  • КВП «Теплоенерго»,
  • КП «СпецЕко»

При наявності заборгованості за спожиті послуги, необхідно звертатись до абонслужби кожного підприємства окремо.

Невірно вказане прізвище (ім’я, по-батькові)?

Прізвище (ім’я, по-батькові) уповноваженого власника,на якого відкриті особові рахунки, визначають підприємства-надавачі послуг. У разі невірно вказаного прізвища (ім’я, по-батькові), при відсутності заборгованості за спожиті послуги достатньо звернутись до довідково-інформаційної служби, яка знаходиться за адресою вул. Миру 17/33.

Якщо ви не згодні з сумами нарахованими до сплати, то з питання можливості виконання перерахунків, необхідно звертатися до постачальників послуг.

Ким приймається оплата за спожиті послуги?
Прийом та переказ коштів здійснюють виключно фінансові установи, які працюють у автоматизованій системі комунальних розрахунків та перераховують суми прийнятих платежів від абонентів безпосередньо на рахунки відповідних постачальників послуг.
Як сплатити через сайт?

Для цього необхідно:

1

Зайти на сторінку «Кабінет абонента». Обрати в меню пункт «Сплатити».

2

Заповнити форму для сплати. У полі «Сплачую» необхідно вказати суми. У полях «Період оплати», «Лічильник» - вибрати період, за який проводиться оплата та внести показники лічильника. Перевірити чи правильно внесено дані, після чого підтвердити оплату.

3

Обрати фінансову установу, за допомогою якої Ви бажаєте списати суму платежу зі своєї картки.

4

Далі здійснюється перехід на сайт фінансової установи, де необхідно внести реквізити картки. Фінансова установа списує з вашої картки суму зазначеного платежу та перераховує на користь вказаних Вами постачальників послуг. На сайті інформація щодо платежу відображається наступного робочого дня у розділі «Історія платежів».

Якщо сплатили через сайт, як і де можна отримати квитанцію про сплату?

Інформацію, щодо оплати через сайт, можна роздрукувати з нашого сайту, в розділі «Історія платежів» вибравши при цьому місяць в якому здійснювалась оплата.

Офіційну інформацію про сплату можна отримати звернувшись до пункту довідково-інформаційної служби з паспортом особи, що зареєстрована за адресою, по якій була здійснена оплата.